مامۆستایانێ ئایینی حەق بێژ

(بانگخؤازی ئیسلام)

(بانگخؤازی ئیسلام)

مامۆستایانێ ئایینی حەق بێژ

ووتاڕی ماموستایانی حەق بێژ

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

م/سوران باسی گه‌نجی ئوروپی

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸ ب.ظ

ماموستا سوران عبدالکریم

باسی او گه‌نجه‌ی بو ئیقامه‌ی ئوروپی مه‌سیحی بونی خؤی راگه‌یاند

بزانه چی به‌سه‌ر هــــات...👇👇👇👇


دریافت
مدت زمان: 6 دقیقه 19 ثانیه 

https://t.me/joinchat/AAAAAE8vsU8liZ0_Gkm64w

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۲

نظرات  (۵)

۲۸ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۴۲ سوران عبدالکریم
دوست عزیز همە ما مسلمان هستیم /کرد  بلوچ  ترک  فارس /هر زبان باشە مهم نیست مسلمانان برادر و اعضای همدیگرند
۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۰۱ اشکان ارشادی
سلام 
خوب ، صد درصد فارسی هم بنویسید که عالی می‌شود.
دوره ، دوره شناخت همدیگر هم باشد. من خیلی‌ها را دیده‌ام که دوست دارند در مورد اقوام و مذاهب دیگر بدانند ولی منبع موجود نیست یا گاهی هم خودمان باعث می شویم مثلا همان نظر دهنده قبلی چون ندانست که معنی چیست؟ دیگر برای همیشه می رود. البته این هم بگم متأسفانه زمانه ی دوری اقوام از یکدیگر هم شده ، من ترکها را ، بلوچ ها را و... را می بینم که برخی پستها را کلا به زبان خودشان نوشته اند و البته حق است ولی برای دیگر خوانندگان و مطالعه کنندگان بکار نمی آید. من خودم یک مدت این کار کردم و چند تا پست به زبان خود که ، تکلم نمی کنم و فقط خواندن و نوشتن. نوشتم ؛ همه نوشته بودند ترجمه بنویس زیرش.  خوب من اینطوری برام شده که تقریبا نوشته های کوردی و تورکی را بخوانم و بفهمم ولی دیگران این شانس ندارند و البته خودتان گفته اید که وبی به کوردی است ولی خوب ، قدرت جذب و پیشرفت وبلاگ کم می‌شود.
خوب من هم اسم و فامیلیم حقیقی است و در وبم آنقدر از خودم نوشته ام که نظرات خصوصی را اصلا جواب نمی دهم.  منم تازه وب زدم و حالا حالاها باید تلاش کنم.
بژی سپاس . 
موفق باشید.
تکایه وتارکانی تلگرام بکه ن به صه وتی .  چون مصرفاترنتی زوره . 
۲۲ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۰ سوران عبدالکریم
این مطالب زبان کردی اگه دوست دارید با فارسی هم مینویسیم
۲۲ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۵۰ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
فارسی بنویسید متن رو بتونیم بخونیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی