مامۆستایانێ ئایینی حەق بێژ

(بانگخؤازی ئیسلام)

(بانگخؤازی ئیسلام)

مامۆستایانێ ئایینی حەق بێژ

ووتاڕی ماموستایانی حەق بێژ

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

کانال ماموستا سوران عبدالکریم

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۲۱ ب.ظ

http://jvan.me/1AH4کانال ماموستا سوران

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۵

نظرات  (۳)

باعرض سلام و خسته نباشید  من کورد هستم و مذهب بنده شیعه است  بنده خیلی به صحبتهای شما و  ویدیوهای شما علاقه مند هستم  و بنده معتقدم که بین شیعه و سنی هیچ فرقی نمیکند و خداوند لعنت کند کسانی را که میخواهند بین شیعه و سنی  اختلاف  بندازند       آیا امکانش هست که بنده از نزدیک شما ببینم  چون خیلی علاقه دارم شما رو  از  نزدیک ببینم  باسپاس از شما

۰۷ دی ۹۹ ، ۱۸:۴۱ اسماعیل سلطان زادگان

به نام خدا من اسماعیل اهل ایران هستم چند روزی هست که به حرف های مفیدی که در دنیای مجازی پخش کردید گوش می کنم،خیلی جالب و تأثیر گذار بود،ازشما بی نهایت سپاس گذارم ...

۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۰۸ اشکان ارشادی
خوب ، به ما دائم سفارش می کنند که مثلا یک چیزی در مایه های دوری و دوستی یا سلام العیکی به واجب.
پس ببخشید که عضو کانال نمی شوم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی